Tuesday, January 26, 2010

LOE JA RÄÄGI KAASA

Loen raamatuid. Põhiliselt armastan rahvusvahelised suhteid, poliitikat, ajalugu ning peale iga raamatu lõpetamist tekib suur kogus emotsioone ja mõtteid, mida tihtipeale pole kellegiga jagada.
Palju neid inimesi siis ikka nii väga on, kes mõtlevad Gruusia probleemide ja tagamaade üle või külma sõja olemusest ja põhjustest. Minu ümber neid inimesi pole sattunud. Minu ümber on väga toredad inimesed, kuid teiste hobide ja kirgedega. Seega on see blogi nagu lugemispäevik, aga minu jaoks võimalus leida mõttekaaslasi ja kaasa ja vasturääkijaid, mis annaks sellele minu lugemiskogemusele olulist väärtust juurde. Mulle on tulnud mõte, et äkki on veel selliseid inimesi. Blogilugeja, kes sa oled sama raamatutu lugenud - ootan sinu vastuarutlusi! Aga kindlasti mitte kahesõnalisi a`la oli tore jah või täiega nõme raamat ja sa ise ka :))
Sellist sisutihedat kõrgemalaubalist vastust ootan. Või lugege blogi niisama ja saate seega ideesid, mida ise tasuks lugeda.

No comments:

Post a Comment